„Bioteatr Agnieszki Przepiórskiej" - aut. Katarzyna Flader-Rzeszowska - Wydawnictwo - Uniwersytet Kard. S. Wyszyńskiego i Polska Sekcja AICT/Klubu Krytyki Teatralnej SSDRP
„Bioteatr Agnieszki Przepiórskiej" z podtytułem - komunikacja-relacja-wspólnota emocji jest już trzecią pozycją z serii „Czarnej książeczki z Hamletem" autorstwa Katarzyny Flader-Rzeszowskiej. Pierwsza „Wędrowanie" poświęcona była jednoosobowemu teatrowi Wiesława Komasy, a druga „Wypowiedzieć człowieka" - poezjoteatrowi Tadeusza Malaka.
(czytaj więcej)
Artykuł dnia: 04.07.2025 PIĄTEK
Aktualności
21.2.2020
Samotność ofiary

„Historia przemocy" – reż. Ewelina Marciniak – Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
„Historia przemocy" z gnieźnieńskiego Teatru im. ...
Sądziłem, żeś mi łaskawszy (5)

Trudne wybory i rozterki Juliusza Osterwy.
Juliusz Osterwa nie miał łatwego życia, walczył ze sobą i ze swoimi ideałami, często bez ...
"Halka" o Januszu

"Halka" - reż. Mariusz Treliński - Teatr Wielki - Opera Narodowa
Pojawił się wreszcie na naszej scenie narodowej Piotr Beczała jako Jontek ...
Leśmian nawiedzony poeta czy zbereźnik?

"Oddaleńcy" - reż. Natalia Sakowicz - Akademia Teatralna w Białymstoku
«Bolek, który całuje "kędzierzawkę"? Takiego Bolesława Leśmiana ...
Maski i lalki w teatrze Cricot

Na dwóch najbardziej znanych fotografiach członków Komitetu Paryskiego,
z których część weszła potem w skład zespołu Cricot, przy bliższym ...
Półnteligencja pozuje na intelektualną ...

"Inteligenci" - reż. Radosław Maciąg - Teatr Wybrzeże w Sopocie
Kto u nas dzisiaj zalicza się do kasty inteligentów? Ale zaraz, to nie ...
Rzecz o maszynie ...

"Boska komedia" - reż. Krzysztof Garbaczewski - Teatr Powszechny w Warszawie
Rzecz o maszynie teatralno-performatywnej napędzanej ruchem ...