„Gra w algi" - aut. Anna Luberda-Kowal - Wydawnictwo Anagram
Niedopowiedzenia, słowa których znaczenie jest schowane za mgłą, ale nie przesłonięte całkowicie. Zdania, które wymagają zatrzymywania, poszukiwania, czasem wręcz odkrycia. A jako dodatek – jakże istotny – drogowskaz, który zachęca Czytelnika do pójścia innym szlakiem niż zazwyczaj. Wystarczy wziąć do ręki „Grę w algi" autorstwa Anny Luberdy-Kowal i zacząć czytać. Od każdego z osobna zależy, w którą stronę podąży, co w tej książce odkryje i dokąd dotrze.
(czytaj więcej)
Artykuł dnia: 05.07.2025 SOBOTA
Aktualności
22.2.2020
Wiązanie pojedynczych głosów

Chór Collegium Medium Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Od czego rozpocząć opowieść o tajemnicach śpiewania w chórze?
Człowieczeństwo pod Lupą

"Capri – wyspa uciekinierów" - reż. Krystian Lupa - Teatr Powszechny w Warszawie
Jest taki śmiech, który doprowadza po zastanowieniu do ...
Jestem (f)artystą.

"Czy pan się uważa za artystę?" - Anna Augustynowicz - Teatr Śląski i Muzeum Śląskie w Katowicach
Kim jest artysta? Zakałą społeczeństwa? ...
Urodziny Witkacego

35 lat Teatru im. Stanisława I. Witkiewicza w Zakopanem
Przed 35 laty Andrzej Dziuk z grupą świeżo upieczonych absolwentów aktorstwa PWST ...
BTL w projekcie Grupy Wyszehradzkiej

"Let's learn more about scenography!" - w ramach programu „Creative Europe"
Reprezentanci czterech państw z Grupy Wyszehradzkiej ...
Dla dorosłych i dla najmłodszych

28. Olsztyńskie Spotkania Teatralne
11 spektakli różnych gatunkowo, adresowanych zarówno do dorosłej publiczności, jak i do najmłodszych, ...
Magia Nędzników

"Les Misérables" - reż. Zbigniew Macias - Teatr Muzyczny w Łodzi
Przyjechałem do Teatru Muzycznego w Łodzi na poranny spektakl ...
Niedziela z... Emilią Krakowską w TVP ...

Emilia Krakowska, wybitna polska aktorka filmowa, teatralna, radiowa i estradowa
23 lutego bohaterką premierowej „Niedzieli z..." będzie ...
O wiernej i niezłomnej królowej

"Rodelinda" - reż. Andrzej Klimczak - Polska Opera Królewska
Rodelinda to jedna z najznakomitszych oper Georga Friedricha Haendla. Po ...