Magdalena Różczka i Paweł Deląg w komediowym serialu audio

Miłość, polityka i gra pozorów to główne wątki najnowszej komediowej produkcji audio, zrealizowanej przez Audiotekę. W lekkiej formie serialowej opowieści o uczuciach kryją się prawdy o człowieczeństwie. Pierwsze dwa odcinki audioserialu „Jedno słowo" już są dostępne w aplikacji.

 

Co odróżnia przypadek od przeznaczenia? Czy pani Prezydent może się zakochać? Oraz czy kłamstwo popłaca? Te i wiele innych pytań, na które trudno znaleźć odpowiedzi, rodzi się w głowach głównych bohaterów audioserialu „Jedno słowo" – Anny i Czesława, w których role wcielają się Magdalena Różczka, znana słuchaczom Audioteki już m.in. z produkcji „Mistrz i Małgorzata" oraz Paweł Deląg. Jak rozwinie się historia ich miłości? Kto w ich otoczeniu okaże się fałszywy oraz dlaczego nie warto kłamać?

„Jedno słowo", którego autorem jest Krzysztof Kulpiński, w reżyserii Beaty Kawki jest dziesięcioodcinkowym słuchowiskiem. W pierwszoplanowe postacie, oprócz Magdaleny Różczki i Pawła Deląga wcielają się Mariusz Drężek, Laura Breszka, Michalina Łabasz i Wojciech Zieliński. Za muzykę w audioserialu odpowiada Radosław Łukaszewicz. Produkcja dostępna jest dla użytkowników usługi Audioteka Klub w aplikacji Audioteki: https://bit.ly/3x3Ewrp
Oficjalny zwiastun audioserialu dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=BWvhp-EHmBc
__
Audioteka – powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, zapewnia dostęp do największego katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 19 500 pozycji, w tym superprodukcje z najlepszymi reżyserami i największymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną.

Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewnia doświadczony zespół ekspertów. Oferuje wyselekcjonowane treści w 11 językach, m.in po niemiecku, czesku, hiszpańsku i turecku. Produkuje ponad 30 000 godzin treści rocznie na nasze trzy główne platformy - "Audioteka", "Lecton", oraz dedykowane pracownikom firm "Inspiro". Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki. Jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak audioseriale, treści edukacyjne, audio dokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół doświadczonych specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku.

Dlatego też marka mocno wspiera kulturę, czego przykładem jest autorski program „Usłysz kulturę", wspierający finansowo projekty związane z pisaniem scenariuszy, tekstów, spin-offów oraz produkcją treści.



Róża Siudaj
Audioteka
21 czerwca 2022