Rozmowa z Zinnie Harris
We wszystkich moich pracach staram się umieścić doświadczenia kobiet na pierwszym planie. Oczywiście, kiedy zaczynałam pracę nad tą adaptacją, robiłam to z myślą o Lady Makbet. Lecz im więcej pracowałam nad tekstem, tym bardziej zdawałam sobie sprawę, że chciałabym zagłębić się bardziej także w pozostałe postacie kobiece, w tym Lady Makduf i Wiedźmy. Czułam, że każda z nich ma swoją historię, którą można zbadać.
(czytaj więcej)
Artykuł dnia: 27.05.2024 PONIEDZIAŁEK
Aktualności
5.5.2018
Matura czyli punkt zwrotny
Pod wiatr
W szarym garniturze, kupionym kilka dni wcześniej w katowickim „Zenicie", maszerowałem w słoneczny, majowy poranek 1979 roku, do ...
Sposoby na historię
"Ciało Bambina" - reż. Agata Puszcz - Teatr Polski w Bielsku-Białej
Lokalność zaczyna być coraz bardziej atrakcyjniejszym tematem. Na ...
Życie twarde jak diament i kruche jak ...
"Kreda / Czarny diament" - chor. - Tim Rushton - Dansk Danseteater
Zespół baletowy „Dansk Danseteater" z Dani podniósł zdecydowanie ...
PTT na deskach LT
"Stamina" - chor. Marek Zadłużny - Pracownia Teatru Tańca w Zielonej Górze
Zielonogórska Pracownia Teatru Tańca działająca w Młodzieżowym ...
Maj w Mediatece
Ralph Kaminski / Patrick the Pan / Aukso Plays Schnittke / Aukso4kids
Koncertowy maj w Mediatece zapowiada się naprawdę intrygująco! ...
Mamy do siebie duże zaufanie
Rozmowa z Joanną Żółkowską i Pauliną Holtz
Kiedyś Paulina zapytała mnie, czy o wszystkim trzeba mówić rodzicom. Ja mówię: nie, bo każdy ...
Muzyczny hołd Teatru Roma
„Piloci" – reż. Wojciech Kępczyński - Teatr Roma w Warszawie
Piękny hołd złożony polskim Dywizjonom, gdzie cyfrowa scenografia najwyższej ...