Rozmowa z Zinnie Harris
We wszystkich moich pracach staram się umieścić doświadczenia kobiet na pierwszym planie. Oczywiście, kiedy zaczynałam pracę nad tą adaptacją, robiłam to z myślą o Lady Makbet. Lecz im więcej pracowałam nad tekstem, tym bardziej zdawałam sobie sprawę, że chciałabym zagłębić się bardziej także w pozostałe postacie kobiece, w tym Lady Makduf i Wiedźmy. Czułam, że każda z nich ma swoją historię, którą można zbadać.
(czytaj więcej)
Artykuł dnia: 27.05.2024 PONIEDZIAŁEK
Aktualności
4.5.2024
Nauczyciel w teatrze
Czasami mam wrażenie, że młodzież jest mądrzejsza od swoich nauczycieli.
Miałam ostatnio okazję obserwować jednych i drugich w teatrze ...
Poza systemem
"Hamer" - reż. Justyna Sobczyk - Fundacja Teatr 21 w Warszawie
W dniach od 23.04.2024 do 28.04.2024 odbywał się XVI Tyski Festiwal ...
Złamane rakiety
"Challengers" - scen. Justin Kuritzkes - reż. Luca Guadagnino - USA
Challengers Luci Guadagnino ma wszystko, czego można oczekiwać od ...
Kamila Janik jako Balladyna
„Balladyna" - aut. Juliusz Słowacki - reż. Jan Hussakowski - Teatr Osterwy w Lublinie
10 maja Teatr Osterwy zaprasza na premierę ...
Konfesjonał albo kozetka
Kontemplacja albo konfrontacja, czyli akcja poetycka „A to Polska właśnie" w Trójmieście przez Piotra Wyszomirskiego - 3 maja ...
Na Scenie Konesera
„Ojciec matka tunel strachu" - reż. Wojtek Klemm - Narodowy Stary Teatr w Krakowie
12 maja o godz. 19.00, na Scenie Konesera Teatru Małego ...